Είναι γνωστό πόσο ανεπτυγμένη είναι η
μελισσοκομία στην Ελλάδα και πόσο διαδεδομένο είναι ακόμη και στο εξωτερικό το
ελληνικό μέλι. Οι έλληνες παραγωγοί μελιού, τηρώντας τις παραδόσεις, τις
περισσότερες φορές επιτυγχάνουν να παράγουν άριστης ποιότητας μέλι, με
ιδιαίτερο άρωμα και ιδανική γεύση. Αυτό στην πορεία συνέβαλε στην
δραστηριοποίηση πολλών από τους παραγωγούς, με σκοπό την τυποποίηση και πώληση
του μελιού, για ευρεία κατανάλωση.
Η παραγωγή και τυποποίηση μιας
συσκευασίας μελιού, περιλαμβάνει διάφορα στάδια, που ακολουθούν κανόνες
σύμφωνους με τα ευρωπαϊκά πρότυπα. Σε κάθε περίπτωση είναι αναγκαίο ένας
παραγωγός να τυποποιεί το προϊόν του έχοντας σαν γνώμονα τη διατήρηση της καλής
ποιότητας, την ικανοποίηση του πελάτη και φυσικά τη μεγιστοποίηση των πωλήσεών
του και κατά συνέπεια και των κερδών του. Το κομμάτι αυτό αποτελεί μέρος του
μάρκετινγκ και περιλαμβάνει χαρακτηριστικά όπως, το είδος της συσκευασίας
(βάζο, μπουκάλι, κλπ), το λογότυπο και την ονομασία και φυσικά πάνω απ’ όλα την
ετικέτα του προϊόντος.
Αν και εκ πρώτης δεν φαίνεται σημαντικό,
ωστόσο μέσα στα βασικά πλεονεκτήματα της επιλογής της σωστής και
αποτελεσματικής ετικέτας στο μέλι, είναι και η κατακόρυφη αύξηση των πωλήσεων.
Σε μία ετικέτα αναγράφονται όλες οι χρήσιμες πληροφορίες ενός προϊόντος, στις
οποίες πολλές φορές ο καταναλωτής στηρίζεται προκειμένου να αγοράσει το προϊόν.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι αν μία ετικέτα μίας συσκευασίας μελιού, δεν περιέχει
τις απαραίτητες πληροφορίες, μπορεί να αποτελέσει εμπόδιο στην αγορά του από τον
καταναλωτή. Αντίθετα μία πλήρης σε πληροφορίες ετικέτα, είναι συνήθως ο οδηγός
για την αγορά ενός προϊόντος.
Στις μέρες μας είναι γνωστό, ότι οι
αναγραφόμενες πληροφορίες είναι υποχρεωτικό να πληρούν κάποιες προδιαγραφές.
Γι’ αυτό είναι σημαντικό η ετικέτα στο μέλι εκτός από πρακτική, να είναι και
ελκυστική.
Τι σημαίνει αυτό;
Φανταστείτε μία ετικέτα σε ένα βάζο με μέλι που
έχει σαν φόντο μία κυψέλη, με ένα όνομα που να παραπέμπει στις ιδιότητες του
μελιού και μία ετικέτα που να έχει ένα σκέτο άσπρο φόντο. Τι θα προτιμούσατε
εσείς; Το μάτι ελκύεται από κάθε τι λαμπερό ή γυαλιστερό, με ομοιόμορφα
χρώματα, που συνάδει με το είδος του προϊόντος που προωθείται. Έχοντας λοιπόν
σαν γνώμονα παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν θετικά τη γνώμη του καταναλωτή, ως προς την
προτίμηση και αγορά μίας συσκευασίας μελιού, πρέπει κανείς να επιλέγει
ποιοτικές ετικέτες για το προϊόν του.
Η σωστή και αποτελεσματική ετικέτα στο
μέλι, είναι ένα στοιχείο που όλοι οι παραγωγοί μελιού, θα ‘θέλανε για την
προώθηση του προϊόντος τους. Πολλές φορές όμως δεν αρκεί να το θέλει κανείς
μονάχα. Καλό είναι να αναθέτει και να συμβουλεύεται τους ειδικούς στην εκτύπωση
επαγγελματικής ετικέτας, ώστε να έχει μια πιο επαγγελματική άποψη για το πώς
μπορεί να προωθήσει καλύτερα το μέλι του.
Βασικά στοιχεία προς αυτή την
κατεύθυνση, είναι φυσικά η ποιότητα του χαρτιού της ετικέτας, τα χρώματα που θα
χρησιμοποιηθούν, τα σχέδια, το φόντο και άλλα γραφικά στοιχεία που θα συνθέσουν
την ετικέτα και φυσικά τα στοιχεία και η ονομασία με την κατάλληλη γραμματοσειρά.
Καλό είναι να επιλέγετε καλής ποιότητας ετικέτες, αφού αυτό δείχνει ότι δεν
κάνετε εκπτώσεις ούτε τη συσκευασία ούτε στην ποιότητα του μελιού σας και θα
σας προσδώσει κύρος και άριστη εμφάνιση. Οι καλές ετικέτες είναι επίσης
αδιάβροχες και ανθεκτικές σε σκισίματα ή γρατζουνιές.
Δημοσίευση σχολίου