Είναι αρκετοί οι διάσημοι που
χρησιμοποιούν το Instagram για τη συνεργασία με εταιρείες και την προβολή των
προϊόντων τους με τελικό σκοπό το κέρδος. Η γαλλική κυβέρνηση αποφάσισε να
κάνει διάσημη τη μέλισσα και να χρησιμοποιήσει το δημοφιλές κοινωνικό μέσο για
τη συλλογή χρημάτων που θα διατεθούν για την προστασία των μελισσών και, κατ’
επέκταση, της παραγωγής τροφίμων και του ανθρώπινου είδους.
Μέσω του φιλανθρωπικού δικτύου Fondation
de France (FDF), που δημιουργήθηκε από τη γαλλική κυβέρνηση και είναι υπεύθυνο
για την πρωτοβουλία αυτή, η «Bee_nfluencer», ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο
βγάζοντας φωτογραφίες, τις οποίες ανεβάζει στον προσωπικό της λογαριασμό.
Στόχος της είναι η συνεργασία με
εταιρείες για τη συλλογή χρημάτων και τη διάθεσή τους για την προστασία των
μελισσών μέσω του BeeFund. To BeeFund, που δημιουργήθηκε από το FDF,
χρηματοδοτεί δράσεις για τη μείωση της συρρίκνωσης του πληθυσμού των μελισσών,
καθώς, όπως αναφέρει στον ιστότοπό της, στη Γαλλία, άνω του 30% των αποικιών
των μελισσών εξαφανίζονται κάθε χρόνο. Η «Β», όπως η ίδια ονομάζεται, καλεί του
πολίτες παγκοσμίως να την ακολουθήσουν.
Δημοσίευση σχολίου