Translate - ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΣ

SLIDESHOW / ZAKYNTHOS

ΚΑΝΟΝΕΣ ΟΡΘΩΝ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΩΝ ΧΕΙΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΥΣ



Τα πρώτα μου βήματα στην μελισσοκομία:

1. Ξεκινάω με λίγα μελίσσια. Τα πέντε (5) είναι πολύ καλός αριθμός για αρχή. Μπορώ να έχω μια γενικότερη εικόνα του αντικειμένου, να διορθώσω λάθη π.χ ορφάνια, να μην κουράζω το ίδιο μελίσσι στην προσπάθειά μου να μάθω.
2. Δεν κάνω πειράματα και δοκιμές. Να θυμάσαι: Τα έχουν κάνει άλλοι πριν από σένα. Δεν περιμέναμε εσένα να ανακαλύψεις την Αμερική
3. Δεν βιάζομαι. Κάνω μικρά και σταθερά βήματα μέχρι να αποκτήσω πείρα. Η μελισσοκομία είναι ακριβό "χόμπι" και τα λάθη κοστίζουν ακριβά.
4. Δεν εμπιστεύομαι κανέναν μελισσοκόμο να χειριστεί τα μελίσσια μου. Καλό είναι να μην τα δει κανένας από μέσα.
5. Ρωτάω, παίρνω απόψεις αλλά δεν εφαρμόζω άκριτα.
6. Διαβάζω βιβλία, ηλεκτρονικές μελισσοκομικές σελίδες, βλέπω μελ/κά video, φιλτράρω πληροφορίες αλλά δεν ρισκάρω. Πριν εφαρμόσω κάτι ρωτάω τον δάσκαλό μου.
7. Καταστρώνω το δικό μου πλάνο, προγραμματίζω τα επόμενα βήματα, και ψάχνω .
8. Καταγράφω τις ετήσιες μεταφορές παλαιότερων μελισσοκόμων στην περιοχή μου.
9.Σταμπάρω περιοχές που "φιλοξενούν" ανά εποχή μεγάλα μελισσοκομεία.
10. Κρατάω σημειώσεις με τους χειρισμούς μου ανά κυψέλη και την πορεία των μελισσιών μου.
11. Κρατάω ημερολόγιο ανθοφοριών της περιοχής μου και την διάρκεια τους και τις καταγράφω σε συνάρτηση με τις βροχοπτώσεις που προηγήθηκαν.και την διάρκεια τους.
12. Καταστρώνω το σχέδιο δράσης αποφεύγοντας τα προηγούμενα λάθη μου.
13. Αγαπάω την μέλισσα και μετά το μέλι της. Είναι πιο γλυκιά η συναναστροφή μαζί της.
14. Δεν έρχομαι σε κόντρα με τους γείτονές μου.Τα μελίσσια είναι εκτεθειμένη περιουσία στην διάθεση του κάθε κακοήθη.
15. Αποφεύγω συγκρούσεις με βοσκούς της περιοχής που έχω τα μελίσσια μου.Είναι οι τοποτηρητές και οι φύλακες των κυψελών μου. Γίνομαι φίλος τους για το δικό μου καλό. Ένα (1) κιλό μέλι είναι φτηνό δώρο για να "'έχουμε" !!!
16. Δεν καταλαμβάνω με τις 5 κυψέλες μου χώρο που χωράει να βάλει συνάδελφος 50 δικές του σε μια εποχική μελιτοφορία. Δείχνω κατανόηση που εκτιμάται (συνήθως).
17. Αποφεύγω ,αν αυτό είναι δυνατόν, τον "μελισσοσυνωστισμό" και τηρώ τους άγραφους κανόνες του σωστού συναδέλφου.-

Αυτά τα λίγα. Μπορείτε να προσθέσετε τους δικούς σας κανόνες.

Πηγή

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © XΡΥΣΟ ΜΕΛΙ ΖΑΚΥΝΘΟΥ. Designed by John Tsipas