Πατήστε την εικόνα για να επισκεφτείτε το κανάλι μας στο You Tube

Σας προσκαλώ να κάνετε εγγραφή (SUBSCRIBED) στο κανάλι μας στο You Tube, για να βλέπετε πρώτοι τα Video που ανεβάζουμε.Θα είναι ιδιαίτερη χαρά να μας στέλνετε τα σχόλια σας και τις παρατηρήσει σας.

Αυτή την στιγμή μας ακολουθούν πάνω από 1000 άτομα και ελπίζουμε με την βοήθεια σας να γίνουμε περισσότεροι και να σας δίνουμε πάντοτε μια σωστή ενημέρωση.

Με εκτίμηση ο διαχειριστής Παναγιώτης Μούσουρας.



Παρασκευή, 4 Ιανουαρίου 2019

Airbnb : Οι Έλληνες ανοίγουν αμπέλια και μελίσσια για παραπάνω εισόδημα



Mε υπεραιωνόβια λιόδεντρα, αράντιστα αμπελόφυλλα, μελίσσια και ενδημικά φυτά της Ελλάδας γεμίζει το τελευταίο διάστημα η ιστοσελίδα της Airbnb και συγκεκριμένα η νέα για τη χώρα μας υπηρεσία Εμπειρίες (Experiences), στην οποία σπεύδουν οι πολίτες προσδοκώντας επιπλέον εισόδημα.

Μετά τα σπίτια, οι Έλληνες ανοίγουν σε τουρίστες και τα χωράφια τους, καλώντας τους μέσα από τη γνωστή πλατφόρμα βραχυχρόνιας μίσθωσης κατοικιών να βιώσουν ξεχωριστά στιγμιότυπα σε ελαιώνες και αμπελώνες και να δοκιμάσουν βιολογικά προϊόντα.

Και όλα αυτά, ακόμα και σε low season (χαμηλή τουριστικά σεζόν) ή σε χωριά που δεν υπάρχουν καν στους ταξιδιωτικούς οδηγούς. «Κερδίστε χρήματα κάνοντας αυτό που αγαπάτε. Ξεκινήστε μια επιχείρηση χωρίς αρχικό κόστος» παροτρύνει η Airbnb και ζητάει πρωτότυπες ιδέες για «δραστηριότητες σχεδιασμένες από εμπνευσμένους ντόπιους». Οι Εμπειρίες – ουσιαστικά η είσοδος της Airbnb στον κλάδο των ξεναγήσεων – εγκαινιάστηκαν τον Νοέμβριο του 2016 σε 12 πόλεις (Λος Αντζελες, Μαϊάμι, Λονδίνο, Παρίσι, Φλωρεντία κ.ά.), ωστόσο πλέον υπάρχουν τουλάχιστον 15.000 επιλογές σε 800 πόλεις.

Στη Χαλκιδική

«Πρόσφατα η υπηρεσία άνοιξε για την Ελλάδα και πριν από λίγες μέρες ανέβηκε η δική μας πρόταση: μάθετε να τυλίγετε ντολμαδάκια!» λέει στα «ΝΕΑ» ο Θανάσης Καζάκης της οικογενειακής επιχείρησης Τα Αμπελόφυλλα της Μαριάννας στο ημιορεινό χωριό Νέα Γωνιά της Χαλκιδικής. «Κάνουμε αυτή τη δουλειά έτσι κι αλλιώς, επομένως γιατί να μην ξεναγούμε τους τουρίστες στις εκτάσεις μας;» προσθέτει.

Η συγκεκριμένη εμπειρία, διάρκειας μίας ώρας, κοστίζει 25 ευρώ ανά άτομο περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων επίσκεψη σε αμπελώνα 30 ετών και επίδειξη επεξεργασίας των αμπελόφυλλων: «Εμείς παράγουμε οτιδήποτε μπορεί να βγει από ένα αμπέλι, εκτός από το κρασί. Το σημείο εστίασης όλης της εμπειρίας είναι εξάλλου το ντολμαδάκι». Σύμφωνα με την οικογένεια Καζάκη, ο τουρισμός στο συγκεκριμένο χωριό θα μπορούσε να στηριχθεί μόνο στην παράδοση: «Είμαστε μακριά από παραλία και το μοντέλο «ήλιος – θάλασσα» δεν μπορεί να λειτουργήσει εδώ. Θέλουμε να το εξελίξουμε άλλωστε. Και αυτό που προσφέρουμε είναι για εμάς μια ευχάριστη διαδικασία και θεωρούμε ότι έχει αξία για τους ξένους».

Στο Λασίθι

Οι περισσότεροι Έλληνες που εκμεταλλεύονται την κατηγορία Εμπειρίες ήταν ήδη εξοικειωμένοι με την Airbnb, διαθέτοντας τις μονοκατοικίες ή τα διαμερίσματά τους σε τουρίστες. Ενας εξ αυτών, ο Θάνος Καραχάλιος, η οικογένεια του οποίου προσκαλεί επισκέπτες για ξενάγηση δυόμισι ωρών (60 ευρώ το άτομο) στο αγρόκτημά της στο Λασίθι: «Προ λίγων ημερών μπήκαμε στην ιστοσελίδα και προμοτάρουμε οτιδήποτε έχει σχέση με τις μέλισσες και την κρητική γη. Ζητούμενο είναι να υπάρχει ποιοτική, ιδιαίτερη υπηρεσία».

Ο πατέρας του είναι μελισσοκόμος, μελετώντας εδώ και χρόνια την κρητική χλωρίδα, και η Εμπειρία περιλαμβάνει περιοδεία σε βιολογικό χωράφι με θέα στο Λιβυκό Πέλαγος: «Θα αναφερθούμε στα ενδημικά φυτά και στις ιδιότητές τους. Θα ανακαλύψουμε τη ζωή των μελισσών και τα προϊόντα τους. Θα κάνουμε ένα βήμα πίσω για να βιώσουμε πώς οι άνθρωποι στη μινωική εποχή ασκούσαν τη μελισσοκομία».

Η λίστα των Εμπειριών εμπλουτίζεται πια μέρα με τη μέρα από κάθε λογής προτάσεις για κάτι πρωτόγνωρο στην Ελλάδα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Καλαμάτα, Κρήτη, Ιωάννινα, Ζάκυνθος, Ναύπλιο, Κόρινθος, Σαντορίνη, Εύβοια κ.ά.), όπως γιόγκα στον λόφο του Φιλοπάππου, πικνίκ στον Λυκαβηττό, ταχύρρυθμα μαθήματα πηλοπλαστικής, ποδηλατοβόλτες σε αρχαιολογικούς χώρους και τουρ στη νυχτερινή ζωή.

Κάθε αίτημα ελέγχεται εξονυχιστικά από αρμόδια ομάδα της Airbnb, η οποία ξεκινά το σκληρό «face control» με γενικές ερωτήσεις, όπως «τι σημαίνει για σένα φιλοξενία;». Στη συνέχεια ο ενδιαφερόμενος καλείται να στείλει αναλυτικά την περιγραφή της πρότασής του. Στις περισσότερες περιπτώσεις περνά ακόμα και ένας μήνας προκειμένου η εταιρεία να κρίνει κατάλληλη την Εμπειρία και να την ανεβάσει στην ιστοσελίδα.

Βροχή αιτήσεων από 50.000 «ξεναγούς»

Πρωταθλήτρια Ευρώπης με βάση τον αριθμό κρατήσεων στην κατηγορία Εμπειρίες αναδεικνύεται η Ιταλία (από τις πρώτες χώρες που εντάχθηκαν στην υπηρεσία), σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα δεδομένα της Airbnb, ενώ συνεχίζεται αδιάκοπα η βροχή αιτήσεων από «ξεναγούς» ανά τον κόσμο, ξεπερνώντας ήδη τις 50.000. Ψηλά στις προτιμήσεις των τουριστών όσον αφορά την Ευρώπη είναι και η Γαλλία και η Ισπανία.

«Επιλέγουμε τις Εμπειρίες με βάση τη μοναδικότητα της προσφοράς και την ιδιαίτερη τεχνογνωσία και τα πάθη του οικοδεσπότη. Θέλουμε καλά επιμελημένες δραστηριότητες που δεν μπορούν οι επισκέπτες να βρουν αλλού ή από μόνοι τους» ξεκαθαρίζει εκπρόσωπος της Airbnb, δικαιολογώντας με έναν τρόπο την καθυστέρηση στην έγκριση των προτάσεων που υποβάλλουν οι ενδιαφερόμενοι.

Στόχος της Airbnb είναι να επεκταθεί το εγχείρημα των Εμπειριών σε τουλάχιστον 1.000 προορισμούς «συμπεριλαμβανομένων μοναδικών τόπων όπως το Νησί του Πάσχα, η Τασμανία και η Ισλανδία» μέχρι το τέλος του 2018. Μάλιστα το αμερικανικό περιοδικό «Forbes» εκτίμησε πρόσφατα ότι οι Εµπειρίες μπορούν να κλείσουν το έτος με πωλήσεις ύψους 90 εκατ. δολαρίων! Εξάλλου τον περασμένο Ιούνιο τα στοιχεία έδειχναν αύξηση σε ποσοστό 2.500% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017 στις κρατήσεις Εμπειριών. Ικανοποιημένοι όμως εμφανίζονται και οι τουρίστες-συμμετέχοντες, στη συντριπτική πλειονότητα, γράφοντας ενθουσιώδη σχόλια και βαθμολογώντας τους οικοδεσπότες τους με πέντε αστέρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου