Translate - ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΣ

SLIDESHOW / ZAKYNTHOS

Ερώτηση αναγνώστη


Είμαι συνταξιούχος από ΔΕΚΟ και διαθέτω 30 κυψέλες τις οποίες δηλώνω κάθε χρόνο στην εφορία καθώς έχω και βιβλιάριο μελισσοτρόφου. Θέλω να ρωτήσω τα εξής:
1) Μπορώ να βάλω ετικέτα με τα στοιχεία μου πάνω στο μέλι που δίνω λιανική. 

2) Πρέπει να δίνω αποδείξεις για λιανική από εμένα προς τον πελάτη.  

3) Η διακίνηση μελιού σε συσκευασία τριών κιλών απαγορεύεται;  

4) Όταν έχω μέλια μέσα στο ΙΧ αυτοκίνητο μου και τα πάω σε πελάτες είμαι νόμιμος η χρειάζεται κάποιο παραστατικό όπως δελτίο αποστολής. Ευχαριστώ για την απάντηση σας.
Τα ερωτήματα σας απαντώνται ξεχωριστά με τη σειρά που τα θέσατε παρακάτω:

1) Όχι μόνο μπορείτε να βάλετε ετικέτα στο μέλι σας αλλά και σας επιβάλλεται από τη σχετική νομοθεσία (Κ. 13/2004 Ε.Ε. & οδηγία 2001/110). Υποχρεωτικές ενδείξεις στην ετικέτα είναι η ονομασία του προϊόντος, το ονοματεπώνυμο και η διεύθυνσή σας ως παραγωγός, το καθαρό βάρος,  ο αριθμός παρτίδας (ένας κωδικός αριθμός που θα χαρακτηρίζει το συγκεκριμένο μέλι), η ημερομηνία λήξης και η γεωγραφική προέλευση (ελληνικό). 
2) Δεν είστε υποχρεωμένος να δώσετε αποδείξεις για τη λιανική πώληση γιατί ως μελισσοκόμος δεν είστε στο κανονικό καθεστώς των αγροτών. 
3) Η διακίνηση μελιού σε συσκευασία τριών κιλών απαγορεύεται για πώληση στο ράφι των σούπερ-μάρκετ. Δεν απαγορεύεται όμως η διακίνησή του ως χύμα μελιού. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να αναγράφεται η ονομασία πώλησης, η χρονολογία ελάχιστης διατηρησιμότητας το όνομα και η εμπορική σας διεύθυνση (Αγορ. Διάτ. Α2-2207/7-5-2007). 
4) Όταν μεταφέρετε μέλια στο ΙΧ, απαιτούνται συνοδευτικά έγγραφα (δελτία αποστολής, τμολόγια) στα οποία θα αναγράφεται το όνομα ή η εμπορική ονομασία και η διεύθυνση του παραγωγού, η καθαρή ποσότητα, ο μήνας και το έτος που τρυγήθηκε το μέλι, η ένδειξη «ΕΛΛΗΝΙΚΟ» και η χρονολογία
ελάχιστης διατηρησιμότητας (ημερ. λήξης)

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © XΡΥΣΟ ΜΕΛΙ ΖΑΚΥΝΘΟΥ. Designed by John Tsipas