Πέμπτη, 9 Ιουνίου 2016

Διατροφή με μέλι-Tips



Στο τομέα της διατροφής, το μέλι είναι ιδανικό συστατικό για έναν δυνατό οργανισμό. Αντικαταστήστε τον πρωινό σας καφέ με ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι με μέλι για εγρήγορση και ενέργεια.

Επιπλέον, μπορείτε να αντικαταστήσετε πλήρως τη ζάχαρη στη διατροφή σας με μέλι. Απλά, για κάθε φλιτζάνι ζάχαρης που αναφέρει μία συνταγή, βάλτε ¾ του φλιτζανιού μέλι.



Για καλύτερα ακόμη αποτελέσματα, προσθέστε ¼ της κουταλιάς της σούπας μαγειρική σόδα και μειώστε κάποιο από τα υγρά της συνταγής κατά ¼ του φλιτζανιού. Στην περίπτωση που η συνταγή σας απαιτεί φούρνο, εάν χρησιμοποιείτε μέλι αντί για ζάχαρη, θυμηθείτε ότι η θερμοκρασία πρέπει να είναι 25 βαθμούς χαμηλότερη.
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου